dressyrnordsvensken

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Linda Mårtensson - 18 december 2012 13:53

Google-bild.

 

Nu har jag äntligen hittat en hoppsadel som passar till Cesar. Det är en dominussadel som ni ser på bilden ovan, fast min är svart. Jag har ännu inte ridit i den på Cesar, men mamma sa att den var mycket skön och passade perfekt. Jag har dock ridit i den på min ponny (de har i princip exakt samma mått och form på sina ryggar så den passar båda två) och jag kan verkligen hålla med mamma! Den är väldigt skön och man får precis rätt stöd i den. Det är en lättnad att hitta rätt och bra för Cesar att han slipper sin gamla sadel som inte ligger helt hundra.

Av Linda Mårtensson - 18 december 2012 13:38


Äntligen några filmklipp från en träning! Ingen superkvalité men det duger nog, svårt att få till bra filmer i ett mörkt ridhus med mobilkamera... Dessutom fick jag inte riktigt till musiken, men jag har försökt flera gånger och nu ger jag upp - det får vara som det är.


Som jag skrivit i ett tidigare inlägg så är jag mycket nöjd med träningen, men som ni ser så var han lite trött i galoppen och därför skakar han på huvudet i avbrotten, han var helt enkelt lite trött i både huvud, bakkärra och rygg. Det är dock inte så konstigt då det var någon vecka sedan vi tränade för tränare och så blev det många nya intryck på en gång för honom.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards