dressyrnordsvensken

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Linda Mårtensson - 26 december 2012 10:12

Hej!

Cesar har haft några lugna dagar nu i och med julfirande och på grund av att jag drabbats av en rejäl förkylning. Dessutom finns en orsak till och den är att en av hans hovar inte är helt fit for fight just nu, den har nämligen spruckit på ett ställe. Tack och lov kommer en hovslagare till oss på torsdag! Den vi brukar ha hade åkt på semester så det var inte helt lätt att få tag i någon annan nu inför jul och nyår då det var rätt fullbokat.


Min syster knäppte några fina julbilder på mig, Cesar och min ponny Noell på julafton. Kärlekslåten nedan är tillägnad mina fina hästar som gör mig lycklig varje dag. Man måste tycka om sina hästar massor om man ska kunna jobba tillsammans.

 

Utsikt från vår gård.

       

Den snygga lädergrimman fick jag och Cesar i julklapp av mamma, bra att ha när man åker transport så att den går av om det skulle hända något. Nylongrimmorna går ju sällan av.

                                                                               

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards